09331332053

با ما در ارتباط باشید

24/7

تمام ساعت های شبانه روز

کلید سازی اکباتان

کلید سازی اکباتان, قفل سازی اکباتان

در روزمرگی هر شخصی نیازهای اساسی برای دریافت یکسری خدمات می باشد. یکی از مهمترین نیازهای مردم دریافت خدمات یک متخصص کلید سازی و قفل سازی می باشد.

برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی کلید نشان با شماره تماس 09331332053 در ارتباط باشید.

بی شک شما نیز کلیدی گم کرده اید, قفل منزل شما خراب شده است یا مواردی که نیاز به دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی دارید که می توانید با ارتباط با کلید نشان از این خدمات بهره ببرید.

کلید سازی اکباتان

خدمات کلید سازی اکباتان

  • باز کردن قفل انواع درب اماکن و درب منازل شامل قفل درب های ضد سرقت , قفل های حرفه ای, چوبی , محوطه و انبار ها و …
  • باز کردن درب انواع اتومبیل و سوییچ انواع خودرو , قفل فرمان , پدال و سایر موارد
  • باز کردن انواع قفل کتابی و آویز
  • باز کردن انواع گاوصندوق
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت درب پارکینگ , اتومبیل , مغازه و …
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل
  • تبدیل و مجهز کردن انواع درب های منازل , ادارات , مغازه ها و … به ریموت کنترل از راه دور
  • فروش و نصب انواع کلید و قفل , دستگیره، مغزی درب، ریموت

قیمت کلید سازی اکباتان

کلید نشان خدمات کلید سازی غرب تهران خود را با بهترین کیفیت و قیمت برای اهالی محله اکباتان و اطراف محله اکباتان توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان در محل شما ارائه می هد و رضایت شما در الویت ما می باشد تا رضایت خدمات و کیفیت متخصصین ما بر شما تاثیرگذار باشد. برای دریافت خدمات کلید نشان می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و مشکل شما را رفع کنند.

همچنین بخوانید :   کلید سازی شهران

تمامی خدمات کلید نشان در تمام ساعت های شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز قابل ارائه می باشد. رضایت شما در کیفیت خدمات ما اعتبار برند ما می باشد.

اکباتان از بزرگ‌ترین شهرک‌های خاورمیانه است که در غرب تهران، پایتخت ایران و ناحیهٔ ۶ منطقهٔ ۵ شهرداری تهران جای دارد.

این شهرک برنامه‌ریزی‌شده ۵٫۹۴ کیلومتر مربع وسعت و ۴۴٬۹۸۱ تن جمعیت دارد. اگرچه جمعیت آن در منابعی بیشتر اعلام شده‌است. این شهرک از شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری می‌رسد.

رحمان گلزار شبستری فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ساخت شهرک اکباتان را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد. مقاومت در برابر زمین‌لرزه تا ۹ ریشتر، فضای سبز بسیار گسترده، نورگیری کافی سازه، شوتینگ، رایزرهایی اختصاصی، پله‌های ویژهٔ فرار و ده‌ها استاندارد دیگر آمریکایی، اکباتان را توان‌مند ساخت تا عمر مفید شهرک، نزدیک ۳۰۰ سال برآورد گردد. طرح ساخت شهرک، نخست بسیار گسترده بوده‌است و به‌عنوان نمونه، شامل دریاچه‌ای مصنوعی و بزرگ‌ترین مجموعهٔ فرهنگی ایران می‌شد. کار ساخت شهرک هنوز نیمه‌تمام بود که انقلاب ۱۳۵۷ رخ داد و پروژه دچار توقف گردید. در نهایت، بسیاری از بخش‌های پروژه ساخته نشدند. کارشناسان، معماری شهرک را ستوده‌اند. نخستین واحدهای این شهرک در سال ۱۳۵۶ به کارمندان دولتی ایران واگذار شد. ادامهٔ واگذاری واحدها نیز پس از انقلاب ۱۳۵۷ و توسط شرکت عمران و نوسازی اکباتان، پیگیری گردید.

فرهنگ شهرک برجسته بوده‌است و در نمونه‌ای، گرافیتی‌های اکباتان نیز پرآوازه هستند. چند ورزشگاه (شامل ورزشگاه راه‌آهن و ورزشگاه دستگردی) در شهرک اکباتان ساخته شده‌است اما سوای آنان، جاهایی برای ورزش‌های خیابانی نیز در این شهرک وجود دارد. وجود مگامال و دیگر مرکزهای خرید، نیازهای خرید مردم ساکن آن را تأمین کرده‌است. ایستگاه مترو شهرک اکباتان نیز در کنار خط‌های تاکسی و اتوبوس به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند. فضای سبز شهرک نیز برجسته دانسته شده‌است.

همچنین بخوانید :   کلید سازی پونک

پروژه اکباتان به ابتکار رحمان گلزار شبستری سازنده بزرگ‌ترین مجموعه مسکونی ایران آغاز شد. طرح ساخت شهرک در سال ۱۳۴۵ با سرمایه‌گذاری و خرید زمین از سوی مهندس رحمان گلزار بر پایهٔ روش بلندمرتبه‌سازی و طراحی شهری روز، ریخته‌شد. مصالح مورد نیاز به‌ویژه آهن‌آلات شهرک، از کشورهای دیگر وارد شدند. مقاومت در برابر زمین‌لرزه تا ۹ ریشتر، فضای سبز بسیار گسترده، نورگیری کافی سازه، شوتینگ، رایزرهایی اختصاصی، پله‌های ویژهٔ فرار و ده‌ها استاندارد دیگر آمریکایی، اکباتان را توان‌مند می‌ساخت. اکباتان بزرگ‌ترین پروژهٔ ساختمانی برای نخستین‌بار در ایران، ساختش با هدف کنترل کردن بافت جمعیتی شهر تهران، جابجایی سرریز جمعیتی ناشی از ورود این شهر به دورهٔ مدرنیته و ساکن کردن گستردهٔ کارمندان دولتی انجام شد. در ساخت شهرک از روش‌ها و فناوری‌های ساخت نوینی بهره‌گیری شد و این به انتقال فناوری به شرکت‌های پیمانکار ایران در زمینهٔ ساخت، کمک کرد.

طرح ساخت شهرک، نخست بسیار گسترده بوده‌است و به‌عنوان نمونه، شامل دریاچه‌ای مصنوعی و بزرگ‌ترین مجموعهٔ فرهنگی ایران می‌شد. کار ساخت شهرک هنوز نیمه‌تمام بود که انقلاب ۱۳۵۷ رخ داد و پروژه دچار توقف گردید. پس از انقلاب ۱۳۵۷ اما تغییرهایی در بخش مجموعه‌های رفاهی و اقتصادی شهرک انجام شد یا به کلی متوقف گردیدند. اگرچه پس از گذشت دهه‌ها، دوباره برخی از طرح‌های آن به شکل مجموعه‌های رفاهی، فرهنگی و اقتصادی برای ساخت پیشنهاد شدند. اما در کل، بسیاری از طرح‌های پیش از انقلاب شهرک، به‌طور کامل اجرایی نشدند.

نخستین واحدهای این شهرک در سال ۱۳۵۶ به کارمندان دولتی ایران واگذار شد. ادامهٔ واگذاری واحدها پس از انقلاب ۱۳۵۷ و توسط شرکت عمران و نوسازی محیط، پیگیری گردید. پس از آن نیز به ترتیب بلوک‌های دیگر فاز ۱ و بلوک‌های فاز ۲ و ۳ شهرک واگذار شدند. همچنین پس از انقلاب ۱۳۵۷، ساخت این شهرک را شرکت عمران و نوسازی اکباتان بر عهده گرفت. عمر مفید شهرک، نزدیک ۳۰۰ سال برآورد شده‌است.

همچنین بخوانید :   کلید سازی جنت آباد جنوبی

برای دریافت انواع خدمات کلید سازی و قفل سازی در محله اکباتان بصورت سیار و شبانه روزی می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین کلید نشان در کمترین زمان در محل شما آماده شوند.

نظرتان را بنویسید

درباره کلید نشان

کلید سازی کلیدنشان یکی از قدیمی ترین و معروفترین کلیدسازی های سیار و شبانه روزی در تمام نقاط تهران می باشد که دارای بیش از 40متخصص دارد که بصورت تخصصی تمام خدمات کلید سازی، قفل سازی برای منازل، ساختمانهای اداری و تجاری، خودروهای سواری و موتورسیکلت ها ارائه می دهد و دارای بیش از 2دهه سابقه فعالیت را دارا می باشد.

آخرین مطالب