09331332053

با ما در ارتباط باشید

24/7

تمام ساعت های شبانه روز

کلید سازی جنت آباد جنوبی

کلید سازی جنت آباد جنوبی, قفل سازی جنت آباد جنوبی

در روزمرگی هر شخصی نیازهای اساسی برای دریافت یکسری خدمات می باشد. یکی از مهمترین نیازهای مردم دریافت خدمات یک متخصص کلید سازی و قفل سازی می باشد.

برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی کلید نشان با شماره تماس 09331332053 در ارتباط باشید.

بی شک شما نیز کلیدی گم کرده اید, قفل منزل شما خراب شده است یا مواردی که نیاز به دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی دارید که می توانید با ارتباط با کلید نشان از این خدمات بهره ببرید.

کلید سازی جنت آباد جنوبی

خدمات کلید سازی جنت آباد جنوبی

  • باز کردن قفل انواع درب اماکن و درب منازل شامل قفل درب های ضد سرقت , قفل های حرفه ای, چوبی , محوطه و انبار ها و …
  • باز کردن درب انواع اتومبیل و سوییچ انواع خودرو , قفل فرمان , پدال و سایر موارد
  • باز کردن انواع قفل کتابی و آویز
  • باز کردن انواع گاوصندوق
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت درب پارکینگ , اتومبیل , مغازه و …
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل
  • تبدیل و مجهز کردن انواع درب های منازل , ادارات , مغازه ها و … به ریموت کنترل از راه دور
  • فروش و نصب انواع کلید و قفل , دستگیره، مغزی درب، ریموت

قیمت کلید سازی جنت آباد جنوبی

کلید نشان خدمات کلید سازی غرب تهران خود را با بهترین کیفیت و قیمت برای اهالی محله جنت آباد جنوبی و اطراف محله جنت آباد جنوبی توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان در محل شما ارائه می هد و رضایت شما در الویت ما می باشد تا رضایت خدمات و کیفیت متخصصین ما بر شما تاثیرگذار باشد. برای دریافت خدمات کلید نشان می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و مشکل شما را رفع کنند.

همچنین بخوانید :   کلید سازی تهرانسر

تمامی خدمات کلید نشان در تمام ساعت های شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز قابل ارائه می باشد. رضایت شما در کیفیت خدمات ما اعتبار برند ما می باشد.

این محله در سالهای گذشته دارای رودخانه‌های متعددی بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به رودخانه‌های کن، سولقان، وردآورد، چشمه‌های باغ فیض اشاره کنیم. پر آبی و حاصلخیزی زمین‌های این منطقه موجب شد که این محله از کلمه «جنت» به معنای «بهشت» نام‌گذاری شود؛ در حال حاضر به دلیل ساخت‌وسازهای فراوان، مسیر این رودخانه منحرف و بیشتر آنها خشک شدند. جنت آباد و هچنین محله‌های مجاور آن که زمانی تنفس گاه تهران محسوب می‌شدند، نسبت به سال های گذشته آب‌وهوای مناسب و مطبوع خود را از دست داد و باغ‌های آن‌ جای خود را به آپارتمان ها داد.البته نمی‌توان گفت که این محله سرسبز و خوش آب و هوا به طور کامل نابود شده‌، چرا که همچنان این محله نسبت به سایر مناطق تهران از آب‌وهوای بهتری برخوردار است.

محله جنت آباد جنوبی در شمال غربی و در منطقه ۵ شهرداری تهران واقع شده است. این محله دارای آب و هوای نسبتا مطلوبی است و مانند دیگر محله های غرب استان تهران مانند محله فردوس غرب، فردوس شرق، شهر زیبا سرشناس و شناخته شده است. این محله علاوه بر آب و هوای مناسب از دسترسی خوب هم بهره مند است.

محله جنت آباد یکی از محله های قدیمی استان تهران است. بعد از راه اندازی اتوبان همت_ اتوبان آبشناسان، جنت آباد به سه بخش جنت آباد جنوبی، جنت آباد مرکزی و جنت آباد شمالی تقسیم شده است.

همچنین بخوانید :   کلید سازی شهران

بافت خانه های جنت آباد جنوی هم نوساز است هم قدیمی لازم به ذکر است که بازسازی خانه های ویلایی قدیمی در این منطقه و از طرفی تبدیل آنها به برج های مسکونی یا آپارتمان های چند طبقه، به جمعیت این محله اضافه کرده است.بد نیست بدانید یکی از دلایلی که افراد این محله برای سکونت انتخاب می کنند؛ خلوتی و آرامش حاکم در آن است.

دسترسی این محله به گونه ای است که از شمال به اتوبان شهید همت، از شرق به اتوبان شهید ستاری و از غرب به اتوبان شهید باکری شما را به این محله هدایت می کنند. از خیابان های معروف این محله هم همانطور که گفته شد می توان به بلوار لاله و میدان چهار باغ اشاره کرد.

برای دریافت انواع خدمات کلید سازی و قفل سازی در محله جنت آباد جنوبی بصورت سیار و شبانه روزی می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین کلید نشان در کمترین زمان در محل شما آماده شوند.

نظرتان را بنویسید

درباره کلید نشان

کلید سازی کلیدنشان یکی از قدیمی ترین و معروفترین کلیدسازی های سیار و شبانه روزی در تمام نقاط تهران می باشد که دارای بیش از 40متخصص دارد که بصورت تخصصی تمام خدمات کلید سازی، قفل سازی برای منازل، ساختمانهای اداری و تجاری، خودروهای سواری و موتورسیکلت ها ارائه می دهد و دارای بیش از 2دهه سابقه فعالیت را دارا می باشد.

آخرین مطالب