09331332053

با ما در ارتباط باشید

24/7

تمام ساعت های شبانه روز

کلید سازی دارآباد

کلید سازی کلید سازی دار آباد, قفل سازی کلید سازی دار آباد

در روزمرگی هر شخصی نیازهای اساسی برای دریافت یکسری خدمات می باشد. یکی از مهمترین نیازهای مردم دریافت خدمات یک متخصص کلید سازی و قفل سازی می باشد.

برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی کلید نشان با شماره تماس 09331332053 در ارتباط باشید.

بی شک شما نیز کلیدی گم کرده اید, قفل منزل شما خراب شده است یا مواردی که نیاز به دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی دارید که می توانید با ارتباط با کلید نشان از این خدمات بهره ببرید.

کلید سازی دارآباد

خدمات کلید سازی کلید سازی دارآباد

  • باز کردن قفل انواع درب اماکن و درب منازل شامل قفل درب های ضد سرقت , قفل های حرفه ای, چوبی , محوطه و انبار ها و …
  • باز کردن درب انواع اتومبیل و سوییچ انواع خودرو , قفل فرمان , پدال و سایر موارد
  • باز کردن انواع قفل کتابی و آویز
  • باز کردن انواع گاوصندوق
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت درب پارکینگ , اتومبیل , مغازه و …
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل
  • تبدیل و مجهز کردن انواع درب های منازل , ادارات , مغازه ها و … به ریموت کنترل از راه دور
  • فروش و نصب انواع کلید و قفل , دستگیره، مغزی درب، ریموت

قیمت کلید سازی کلید سازی دارآباد

کلید نشان خدمات کلید سازی شمال تهران خود را با بهترین کیفیت و قیمت برای اهالی محله کلید سازی دارآباد و اطراف محله کلید سازی دارآباد توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان در محل شما ارائه می هد و رضایت شما در الویت ما می باشد تا رضایت خدمات و کیفیت متخصصین ما بر شما تاثیرگذار باشد. برای دریافت خدمات کلید نشان می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و مشکل شما را رفع کنند.

همچنین بخوانید :   کلید سازی ولنجک

تمامی خدمات کلید نشان در تمام ساعت های شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز قابل ارائه می باشد. رضایت شما در کیفیت خدمات ما اعتبار برند ما می باشد.

دارآباد، یکی از محله‌های شمال شهر تهران است. دارآباد از سوی شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به محله‌های آجودانیه و اقدسیه، از سوی شرق به رودخانه دارآباد و محله شهرک نفت (تهران) و از غرب به بازوی توچال و محله نیاوران می‌رسد. در زمان قاجار آغا محمد خان طایفه لطفعلی خان زند را به باقلا زار تبعید و در حبس نگه داشته بود. دارآباد از قدیمی‌ترین مناطق شهر تهران است که بنا بر بعضی مستندات، قدمتش به ۳۵۰ سال می‌رسد. این محله در ابتدا به واسطه رونق کشاورزی و دامپروری در منطقه کهنه دارآباد حوالی باقلازار شکل گرفت. کهنه دارآباد یا همان باقلازار در شرق محله فعلی دارآباد قرار داشت و از آنجایی که اهالی آن بیشتر به کشت باقلا (باقالی) مشغول بودند، به باقلازار مشهور شد.

مردم قدیم دارآباد پیشتر در جایی دیگر در جنوب ازگل و شرق سوهانک سکونت داشتند و نام آن محل کهنه دارآباد می‌باشد، ولی در پی خشکسالی آن زمین‌ها را واگذاشتند و به جای کنونی دارآباد کوچیدند. نام دارآباد پس از ساختن کاخی در زمان مظفّرالدین‌شاه قاجار در این آبادی، به شاه‌آباد تغییر نام داده شد ولی بعدها دوباره نام پیشین به آن بازگردانده شد. هنوز کاریز (قنات) این محل به نام شاه‌آباد معروف است. گفته می‌شود پزشکان فرانسوی به خاطر بیماری آسم مظفرالدین‌شاه قاجار دارآباد را برای درمان بیماری به واسطهٔ آب وهوای خوب آن مناسب دانستند. در ساختمان و زمین‌های کاخ، در زمان رضاشاه در سال ۱۳۱۲ هجری خورشیدی بیمارستان مسلولین ساخته شد. از دیگر عمارت‌های قاجاری که نزدیک به کاخ شاهی ساخته شده‌است عمارت فخرالدوله می‌باشد.

همچنین بخوانید :   کلید سازی زعفرانیه

بر پایه سرشماری سال ۱۳۳۵ هجری خورشیدی دهکده دارآباد ۲۰۴۱ تن جمعیّت داشت که جمعیت آن در سال ۱۳۷۱ خ. سه هزار تن برآورد شده‌است. رشد جمعیّت در سال ۱۳۷۱ بیشتر بخاطر مهاجرت غیربومیان از قروه، خلخال و اردبیل و استان لرستان و جوشقان) به دارآباد بوده‌است.

در جنوب شرقی دارآباد تپه‌ای باستانی به نام سیمین قلعه قرار دارد که در آن کاوش‌های باستان‌شناختی نیز انجام گرفته‌است. دارآباد دو قنات داشت که یکی از آن‌ها را به اقدسیه اختصاص داده‌اند و آب قنات دیگر به نام «سید آبگوشتی» که در شرق روستاست به تهران می‌رود.

کوه‌های دارآباد که دو سوی این دهکده را دربر گرفته‌اند رشته اصلی توچال است که از دامنه شرقی آن تا قوچک ادامه دارد. مَرغزارها یا مراتع شمالی آن از توچال به این شرح است: شهربانوکشک – کمردگور – تخت شاه – الش‌گا – چپ‌دره – کل‌نو – توپز بلند – چال مگس – بند چلچلا – فراخ‌سینه – سیردورو – درازلش – میردلو – پهنه خرگوش‌نو؛ و در بخش جنوبی: پیازچال – دره وزوا – عرق‌چینک – خوش‌چال بالا – خوش‌چال پایین.

دارآباد دو رودخانه دارد به نام‌های «دارآباد» و «کهنه دارآباد» که در جایی به نام «سیر دورود پایین» به هم می‌پیوندند و رودخانه دارآباد را تشکیل می‌دهند.

میدان دارآباد تهران در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.

موزه تاریخ طبیعی دارآباد که از موزه‌های خوب ایران است نیز در دارآباد واقع شده‌است.

برای دریافت انواع خدمات کلید سازی شمال تهران و قفل سازی شمال تهران در محله کلید سازی کلید سازی دارآباد بصورت سیار و شبانه روزی می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین کلید نشان در کمترین زمان در محل شما آماده شوند.

همچنین بخوانید :   کلید سازی تجریش

نظرتان را بنویسید

درباره کلید نشان

کلید سازی کلیدنشان یکی از قدیمی ترین و معروفترین کلیدسازی های سیار و شبانه روزی در تمام نقاط تهران می باشد که دارای بیش از 40متخصص دارد که بصورت تخصصی تمام خدمات کلید سازی، قفل سازی برای منازل، ساختمانهای اداری و تجاری، خودروهای سواری و موتورسیکلت ها ارائه می دهد و دارای بیش از 2دهه سابقه فعالیت را دارا می باشد.

آخرین مطالب