Notice: Undefined index: icon in /home/kelidn/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 695

Notice: Undefined index: icon in /home/kelidn/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 708

09331332053

با ما در ارتباط باشید


Notice: Undefined index: icon in /home/kelidn/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 695

Notice: Undefined index: icon in /home/kelidn/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 708

24/7

تمام ساعت های شبانه روز

کلید سازی شهرک غرب

کلید سازی شهرک غرب, قفل سازی شهرک غرب

در روزمرگی هر شخصی نیازهای اساسی برای دریافت یکسری خدمات می باشد. یکی از مهمترین نیازهای مردم دریافت خدمات یک متخصص کلید سازی و قفل سازی می باشد.

برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی کلید نشان با شماره تماس 09331332053 در ارتباط باشید.

بی شک شما نیز کلیدی گم کرده اید, قفل منزل شما خراب شده است یا مواردی که نیاز به دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی دارید که می توانید با ارتباط با کلید نشان از این خدمات بهره ببرید.

کلید سازی شهرک غرب

خدمات کلید سازی شهرک غرب

  • باز کردن قفل انواع درب اماکن و درب منازل شامل قفل درب های ضد سرقت , قفل های حرفه ای, چوبی , محوطه و انبار ها و …
  • باز کردن درب انواع اتومبیل و سوییچ انواع خودرو , قفل فرمان , پدال و سایر موارد
  • باز کردن انواع قفل کتابی و آویز
  • باز کردن انواع گاوصندوق
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت درب پارکینگ , اتومبیل , مغازه و …
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل
  • تبدیل و مجهز کردن انواع درب های منازل , ادارات , مغازه ها و … به ریموت کنترل از راه دور
  • فروش و نصب انواع کلید و قفل , دستگیره، مغزی درب، ریموت

قیمت کلید سازی شهرک غرب

کلید نشان خدمات کلید سازی غرب تهران خود را با بهترین کیفیت و قیمت برای اهالی محله شهرک غرب و اطراف محله شهرک غرب توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان در محل شما ارائه می هد و رضایت شما در الویت ما می باشد تا رضایت خدمات و کیفیت متخصصین ما بر شما تاثیرگذار باشد. برای دریافت خدمات کلید نشان می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و مشکل شما را رفع کنند.

همچنین بخوانید :   کلید سازی جنت آباد جنوبی

تمامی خدمات کلید نشان در تمام ساعت های شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز قابل ارائه می باشد. رضایت شما در کیفیت خدمات ما اعتبار برند ما می باشد.

شهرک غرب یکی از محله های شمالغرب شهر تهران است که در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان‌های بزرگراه‌های شهر، به یکی از گرانقیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده‌است. در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا و مسیحی‌نشین خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی با رؤیای ساخت تهرانی مدرن، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت که بعد از پیروزی انقلاب به افتخار بیت‌المقدس، شهرک قدس نامیده شد. مهندسان آمریکایی به‌روزترین خانه‌های ویلایی را در این منطقه طراحی کردند که هنوز هم از نمونه‌های ارزنده معماری در تهران شناخته می‌شود.
شهرک غرب در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع و دارای هفت فاز مسکونی است. سعادت آباد در شمال، بزرگراه همت کوی گیشا در جنوب، خیابان فرحزادی در غرب و رودخانه درکه در کنار بزرگراه چمران و ده ونک در شرق این محله، حدود چهارگانه شهرک غرب را مشخص می‌کنند.

شهرک غرب به چند اتوبان اصلی مانند همت، چمران و شیخ فضل‌الله نوری دسترسی مستقیم دارد و بعلت داشتن خیابان‌های پهن معمولاً مشکلی از لحاظ ترافیک وجود ندارد. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید بدانید که پایانه تاکسیرانی میدان صنعت برای اکثر نقاط تهران از نارمک گرفته تا بازار بزرگ تهران و پاسداران و … تاکسی دارد.
در سال ۱۳۴۰ «مجتمع مسکونی شهرک غرب» در شمال غرب تهران، با طراحی و معماری مهندسان آمریکایی و براساس مدل نمونه برج‌های مسکونی ایالات متحده آمریکا ساخته و به همین دلیل نام این منطقه شهرک غرب شد.

همچنین بخوانید :   کلید سازی مرزداران

در زمان حکومت محمدرضا شاه پهلوی، متخصصان و صنعتگرانی که برای گسترش فعالیت‌های علمی و صنعتی به ایران آمده بودند، در «مجتمع مسکونی شهرک غرب» و خانه‌های ویلایی این منطقه ساکن شدند و طرح‌های شهرسازی به سبک جدید و کاملاً متفاوت با تهران قدیم توسط شرکت‌های ساختمانی خارجی در زمین‌های تقسیم شده اطراف روستای تاریخی خوردین آغاز شدند.

آمریکایی‌ها که در آن موقع اکثریت جامعه ساکن این محله را تشکیل می‌دادند، با استفاده از نفوذ خود، مدرسه، ورزشگاه و امکانات تفریحی وسیعی را با کمک‌های دولت پهلوی در شهرک غرب به وجود آوردند و آن را گسترش دادند. به عنوان مثال، فقط مدرسه آمریکایی‌ها (سروش آزادی)در این منطقه به قدری وسیع بود که پس از انقلاب اسلامی با اینکه به دو مدرسه جداگانه برای دختران و پسران در کلیه مقاطع تحصیلی، ورزشگاه، محل برگزاری سیرک و نمایش، سالن سینما و… تبدیل شد، باز هم فضاهای بدون استفاده زیادی درون ساختمان‌های آمریکایی وجود داشت که حتی نگهداری این ساختمان‌ها را برای مصادره کنندگان دشوار کرده بود. بخشی از این ساختمان‌ها را نیز به دانشگاه آزاد اسلامی (دانشکده تربیت بدنی) واگذار کرده‌اند.

اجرای برنامه‌هایی با عنوان مدرنیزاسیون پایتخت در دوران پهلوی، نقش مؤثری در شکل‌گیری این محله داشت (تعدادی از برج‌های ضلع شمال شرقی میدان صنعت ثمره این دوره هستند). شهرسازی متفاوت، برج‌های مدرن و خانه‌های ویلایی که به سرعت در این سال‌ها بنا شدند، شهرک غرب را به یکی از نمادهای شهری جدید ایران تبدیل کرد.

با شدت گرفتن ناآرامی‌ها در سال‌های ۱۳۵۶ و ۱۳۵۷ و تغییر حکومت، انقلابیونی که با تمسک به استقرار عدالت اجتماعی و رفع هر گونه تبعیض، حکومت را در اختیار گرفته بودند، به مصادره و ملی کردن دارایی‌های بسیاری در این محله روی آورند. اموال مصادره شده از سوی دادگاه‌های انقلاب، به ستاد اجرایی فرمان امام و سپس به بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی منتقل شد تا مطابق اهداف اولیه انقلاب برای بالا بردن سطح زندگی مردم از آن‌ها استفاده شود. از آن زمان به بعد، بنیاد مستضعفان به قدرت تعیین‌کننده پروژه‌های عمرانی در این منطقه تبدیل شد و تا سال‌ها نقشی پررنگ تر از شهرداری تهران را بازی می‌کرد.

همچنین بخوانید :   کلید سازی پونک

برای دریافت انواع خدمات کلید سازی غرب تهران و قفل سازی غرب تهران در محله شهرک غرب بصورت سیار و شبانه روزی می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین کلید نشان در کمترین زمان در محل شما آماده شوند.

نظرتان را بنویسید

درباره کلید نشان

کلید سازی کلیدنشان یکی از قدیمی ترین و معروفترین کلیدسازی های سیار و شبانه روزی در تمام نقاط تهران می باشد که دارای بیش از 40متخصص دارد که بصورت تخصصی تمام خدمات کلید سازی، قفل سازی برای منازل، ساختمانهای اداری و تجاری، خودروهای سواری و موتورسیکلت ها ارائه می دهد و دارای بیش از 2دهه سابقه فعالیت را دارا می باشد.

آخرین مطالب