09331332053

با ما در ارتباط باشید

24/7

تمام ساعت های شبانه روز

کلید سازی زعفرانیه

کلید سازی زعفرانیه, قفل سازی زعفرانیه

در روزمرگی هر شخصی نیازهای اساسی برای دریافت یکسری خدمات می باشد. یکی از مهمترین نیازهای مردم دریافت خدمات یک متخصص کلید سازی و قفل سازی می باشد.

برای دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی کلید نشان با شماره تماس 09331332053 در ارتباط باشید.

بی شک شما نیز کلیدی گم کرده اید, قفل منزل شما خراب شده است یا مواردی که نیاز به دریافت خدمات کلید سازی و قفل سازی دارید که می توانید با ارتباط با کلید نشان از این خدمات بهره ببرید.

کلید سازی زعفرانیه

خدمات کلید سازی زعفرانیه

  • باز کردن قفل انواع درب اماکن و درب منازل شامل قفل درب های ضد سرقت , قفل های حرفه ای, چوبی , محوطه و انبار ها و …
  • باز کردن درب انواع اتومبیل و سوییچ انواع خودرو , قفل فرمان , پدال و سایر موارد
  • باز کردن انواع قفل کتابی و آویز
  • باز کردن انواع گاوصندوق
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت درب پارکینگ , اتومبیل , مغازه و …
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری و کددار برای انواع مدل های اتومبیل
  • تبدیل و مجهز کردن انواع درب های منازل , ادارات , مغازه ها و … به ریموت کنترل از راه دور
  • فروش و نصب انواع کلید و قفل , دستگیره، مغزی درب، ریموت

قیمت کلید سازی زعفرانیه

کلید نشان خدمات کلید سازی شمال تهران خود را با بهترین کیفیت و قیمت برای اهالی محله زعفرانیه و اطراف محله زعفرانیه توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان در محل شما ارائه می هد و رضایت شما در الویت ما می باشد تا رضایت خدمات و کیفیت متخصصین ما بر شما تاثیرگذار باشد. برای دریافت خدمات کلید نشان می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و مشکل شما را رفع کنند.

همچنین بخوانید :   کلید سازی اقدسیه

تمامی خدمات کلید نشان در تمام ساعت های شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز قابل ارائه می باشد. رضایت شما در کیفیت خدمات ما اعتبار برند ما می باشد.

زعفرانیه یکی از محله‌های منطقه ۱ شهرداری تهران واقع در شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران است.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارت های آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

زعفرانیه به دلیل قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران، درصورت بروز زلزله درمعرض آسیب جدی خواهد بود. بخش شمالی محلّه نیز که زیر تله کابین توچال قراردارد، در معرض رانش زمین است.

زعفرانیه روستایی واقع در شمال غربی تجریش بین سعدآباد و ولنجک بوده‌است که از شمال به آبریز کوه، از جنوب به محمودیه، از غرب به ولنجک و از شرق به تجریش محدود بوده‌است. حسین‌علی خان مویدالممالک صاحب بخش عظیمی از زمین‌های آن بوده‌است و بیش‌ترین زمین‌های که تا نزدیکی باغ فردوس ادامه داشته، زراعی محسوب می‌شده‌است. پس از احداث خیابان پهلوی (ولیعصر کنونی) جاده‌ای برای دسترسی به اسدآباد کشیده شد که از حدود باغ فردوس شروع و به سمت شمال سعد آباد ختم می‌شد، زعفرانیه امروزی در واقع حاشیه همین خیابان قدیمی می‌باشد. یکی از محل‌های قدیمی زعفرانیه اسدآباد است، که بسیاری از پیرمردان و پیرزنان محلی باغ‌های معروف اسدآباد را به خوبی به یاد دارند و از هوای پاکی که آن روزها استنشاق می‌کردند به حسرت سخن می‌گویند از معروف‌ترین این باغ‌ها می‌توان به باغ زند کریمی، باغ خانم مروان، باغ حاجی کلاهی و باغ خیامی اشاره کرد. از این چند باغ معروف تنها باغ خیامی است که هنوز شکل و شمایل گذشته اش را تا حدودی حفظ کرده و دستخوش تغییر نشده‌است.

همچنین بخوانید :   کلید سازی ولنجک

محله اسدآباد در میان محله‌های ولنجک تا زعفرانیه و قرار گرفته‌است که از سمت شمال به ارتفاعات البرز و از سمت شرق به رودخانه سعدآباد و از سمت غرب به خیابان شهید سرلشکر فلاحی زعفرانیه سابق محدود می‌شود. اکثر کوچه‌های منشعب از خیابان اصلی بن‌بست بوده‌است؛ هم چون خود محله که در بن‌بست کوه البرز قرار دارد و با حرکت از سمت جنوب به سمت شمال محله تغییر سبک معماری بیش تر مشهود می‌گردد. در بخش‌های شمال قدمت خانه‌ها بیش تر است و تغییر بافت جدید به قدیم پررنگ‌تر به چشم می‌آید و کوچه‌ها نیز تنگ‌تر می‌شوند. محله اسدآباد یکی از محله‌های قدیمی شمیران است که اگر چه وسعت چندانی ندارد ولی در گذشته به دو قسمت محله بالا و محله پایین تقسیم می‌شده‌است. اصلی‌ترین راه‌های دسترسی اهالی به کوچه‌های قدیمی خیابان سرلشکر فلاحی (زعفرانیه سابق) است. ابتدا اکبری‌ها و سپس زارعی‌ها و سپانلوها طوایف اولیه‌ای بودند که از سمت نایین اصفهان و استرآباد گرگان به این محل مهاجرت نمودند و پایه‌گذار این محل بودند. در این محل یک باب حمام، آب انبار خدائی و چهار قنات وجود داشته‌است. از نظر قشر بندی می‌توان اهالی این محل را در بدو شکل‌گیری محل افراد متوسطی دانست. در ابتدا این محل به دلیل اداره برقی که در آن وجود داشت برق بامداد نامیده می‌شد و بعدها به نام زعفرانیه تغییر نام داد.

برای دریافت انواع خدمات کلید سازی شمال تهران و قفل سازی شمال تهران در محله کلید سازی زعفرانیه بصورت سیار و شبانه روزی می توانید با شماره 09331332053 در ارتباط باشید تا متخصصین کلید نشان در کمترین زمان در محل شما آماده شوند.

همچنین بخوانید :   کلید سازی کامرانیه

نظرتان را بنویسید

درباره کلید نشان

کلید سازی کلیدنشان یکی از قدیمی ترین و معروفترین کلیدسازی های سیار و شبانه روزی در تمام نقاط تهران می باشد که دارای بیش از 40متخصص دارد که بصورت تخصصی تمام خدمات کلید سازی، قفل سازی برای منازل، ساختمانهای اداری و تجاری، خودروهای سواری و موتورسیکلت ها ارائه می دهد و دارای بیش از 2دهه سابقه فعالیت را دارا می باشد.

آخرین مطالب